Put & take 2016-b

Uge Put & Take 2016

Som tidligere annonceret afholdt Nordlige Sønderjyllands Fritidsfiskerforening tur til Uge Lystfiskeri & Camping lørdag den 3 september 2016. Der deltog i alt 18 friske personer som efter ankomst kl.: 17 fordelte sig langs søbredden for at fiske/hygge de næste 2 timer inden foreningen trakterede med grillpølser, kartoffelsalat og lidt vådt til ganen. På utallige opfordringer tog vores gode kasserer Hans Bomberg en runde om søen medbringende et lille udvalg af øl og vand, så ingen led nød.

Martin Priess startede grillen op og fik grillet ringriderpølserne helt perfekt hvilket var en stor hjælp. Anne Bomberg med flere hjalp med klargøring, borddækning, servering og afrydning, bare alletiders at have damerne med, rigtig hyggeligt.

Efter en times spisning, hyggesnak og lidt klog snak, var alle mætte og veltilpasse da de gik ud til fiskestængerne for endnu en times fiskeri.

Til slut var det meningen at der skulle være indvejning og kåring af største fisk men dette blev ikke aktuelt da der på trods af masser af springende ørreder, ikke lykkedes at lande en eneste. Laksegarn var desværre ikke tilladt.....

Dette til trods var stemningen rigtig god og alle enige om at arrangementet kunne gentages en anden gang. Tak til alle fremmødte.

Uge Lystfiskeri & Camping kan helt bestemt anbefales, et herligt sted med flotte søer, fine toilet faciliteter og mulighed for at låne grill, samt en hal med borde og bænke. Stor tak for en utrolig venlig og imødekommende betjening under tilrettelæggelsen af arrangementet.